Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olmak sinein en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı meşruhatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kırık dökük ve en yavuz bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu kontak noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter saksıarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine kontaklar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri için haber sineerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını peylemek sinein porte yollamak nazik önem taşır. Kişiye özel sineerik ve kontak çekici teklifler katılımı artırmak konusunda çok sorune yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve kontak çekici olmalıdır. Bununla bile çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge bina etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en canlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Düğün ve etüt sinein video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Video paylaşmak, yürekğinizi daha bir küme insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu kontak çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belirli bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Facebook hala dünyanın en koskocaman sosyal medya platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile bağlantı bina etmek sinein harika bir mevki. Her sosyal medya platformu farklı sineerik türlerine malik olsa da tümü nispeten video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden nasıl tarumar etmek istediğinizi her vakit kaynak önünde bulundurun ve buna bakılırsa düzenleme yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde istismar etmek sinein sayısal pazarlama taktiklerini daim uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir küme etkin kullanıcıya malik. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısa düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Amma sosyal medyada olduğu kabil mesajlar kısa ve öz olursa müessir hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf sağlam sineaziz kısa düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli kontak çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, yürekğiniz garaz kitlenizin yalnızç ve kontak düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme sinein porte sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kez kartları kabil sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm sineeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, arama sonuçlarında daha güçlü sıralarda ve daha sık görülür, yürekğinize trafik geriışı katkısızlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web yürekğinizde yavuz mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir küme sözcükten oluşan ifadeler) yönetmek SEO’nuzu daha yavuz hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda daha güçlü skorlar katkısızlar. şiddetli itibarlı üçüncü canip sayfalardan uzvi kontaklar örtmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir kontakya mevrut her tıklama sinein ödeme yapılır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik akışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), koskocaman ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve bağlantı göstermesi sinein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla teşhistabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tartıını (daha bir küme tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.
thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Posted In Uncategorized